پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد مزایا یخچال سریع
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

مزایا یخچال سریع

2023-09-30

آخرین اخبار شرکت در مورد مزایا یخچال سریع

مزایا یخچال سریع

  • یخچال های یخچال سریع به یخچال سریع مواد غذایی از طریق حداکثر منطقه تولید کریستال یخ، زمانی که دمای متوسط به -18 °C می رسد و روش یخچال سریع اشاره دارد.مواد غذایی در فرآیند یخچال در تغییرات مختلف رخ می دهددرجه حرارت کلی دمای ذخیره سازی یخچال سریع به طور کلی -15 °C ~ -35 °C است.

آخرین اخبار شرکت مزایا یخچال سریع  0

  • بازدارنده تنفس، کاهش مصرف مواد ارگانیک، برای حفظ طعم و بوی عالی میوه ها و سبزیجاتتازه بودن میوه ها و سبزیجات را حفظ کنید. رشد و تکثیر باکتری های بیماری زا را مهار می کنند ، بروز برخی بیماری های فیزیولوژیکی را کنترل می کنند ، سرعت پوسیدگی میوه را کاهش می دهند. فعالیت برخی از آنزیم های بلوغ را مهار می کنند ،مانع تولید اتیلن می شود.، روند بلوغ و پیری را به تاخیر می اندازد و سختی میوه را برای مدت طولانی با یک عمر دراز حفظ می کند.

آخرین اخبار شرکت مزایا یخچال سریع  1

اتاق سرد Green&Health: -40 °C ~ + 20 °C همه در دسترس هستند

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-12164838-energy-saving-large-capacity-walk-in-cold-storage-room-for-vegetables-fish.html این دستگاه در حال ساخت یخچال های بزرگ است.

 

غذا های یخچال سریع مزایای زیر را دارند:

(1) از ایجاد کریستال های بزرگ یخ بین سلول ها اجتناب کنید

(2) کاهش بارندگی آب سلول، تخلیه کاهش آب

(3) زمان تماس متقابل محلول های متمرکز در داخل بافت سلولی و بافت غذایی، کالوئید و اجزای مختلف به طور قابل توجهی کوتاه می شود.غلظت آسیب به حداقل برسد.

آخرین اخبار شرکت مزایا یخچال سریع  2

(4) مواد غذایی را به سرعت به دمای پایین تر از فعالیت رشد میکروبی کاهش دهید، که برای مقاومت در برابر رشد میکروارگانیسم ها و واکنش های بیوشیمیایی آنها مناسب است.

(5) محصولات غذایی برای مدت کوتاهی در دستگاه های یخچال باقی می مانند که باعث بهبود میزان استفاده از تجهیزات و تولید مستمر می شود.

آخرین اخبار شرکت مزایا یخچال سریع  3

  • پس از قبل از درمان مناسب، از طریق روش های مختلف برای منجمد شدن سریع، با بسته بندی و نگهداری در -18 °C -20 °C (تعریفات عمومی،نیازهای مختلف مواد غذایی در دمای متفاوت است) در شرایط دمای پایین منسجم به محل مصرف محصولات دمای پایین ارسال می شود., and its greatest advantage is completely low-temperature to preserve the original quality of the food (so that the internal heat of the food or to support the reduction of various chemical activities of the energy، و در عین حال خواهد بود).بزرگترین مزیت این است که کیفیت اصلی مواد غذایی با دمای پایین (برای کاهش گرما یا انرژی برای حمایت از فعالیت های شیمیایی مختلف در داخل مواد غذایی) حفظ می شود.، برای منجمد کردن بخشی از آب آزاد در سلول ها و کاهش فعالیت آب) بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی و در عین حال،مواد مغذی مواد غذایی تا حد ممکن حفظ می شوند.این مزایایی دارد که خوشمزه، راحت، سالم، بهداشتی، مغذی و مقرون به صرفه است (موسم ها را تغییر می دهد، ارزش مواد غذایی را افزایش می دهد،و ایجاد مزایای کارآمدتر) از مواد غذایی اصلی.

آخرین اخبار شرکت مزایا یخچال سریع  4

  • به طور کلی، کیفیت غذاهای سریع منجمد همیشه بالاتر از غذاهای آهسته منجمد است.و سریع منجمد می تواند به خوبی از اثرات مضر ناشی از رشد کریستال های یخ به مواد غذایی منجمد در روند منجمد و ذخیره سازی جلوگیری کند، بنابراین طعم و تغذیه مواد غذایی را تحت تاثیر قرار می دهد و بنابراین نیازی به اضافه کردن مواد نگهدارنده و افزودنی ندارد.

آخرین اخبار شرکت مزایا یخچال سریع  5

https://www.commercialdisplayfreezer.com/supplier-43309-cold-storage-room (https://www.commercialdisplayfreezer.com/supplier-43309-cold-storage-room) در مورد دستگاه های ذخیره سازی یخچال

 

اتاق یخچال از Green&Health

1. محدوده دما: -40 ° C ~ + 20 ° C همه در دسترس هستند
2اندازه: بر اساس تقاضای مشتری. ظرفیت می تواند کوچک به 10 متر مکعب، بزرگ به 1000 متر مکعب باشد.
3عملکرد: نگه داشتن تازه، منجمد کردن، منجمد کردن سریع، ضد آتش، ضد انفجار، تهویه مطبوع همه در دسترس هستند
4عملکرد خوب، کم صدا و قابلیت اطمینان بالا
5. لوازم جانبی یخچال برند مشهور جهانی، چرخه استفاده طولانی را تضمین می کنند.
6کنترل کننده اتوماتيك دقيق و ديجيتال آسان به کار مياد با کارايي بالا
7دماي داخلي قابل تنظیم تا 30 درصد برق را صرفه جوي مي کند.

8مقاومت در برابر آتش با توجه به GB 8624-1997.

9اندازه های مختلف، دمای مختلف برای نگه داشتن کالاهای مختلف در دسترس برای ساخت

10بارگذاری روی طبقه 6KN/m2.


طبقه بندی


دمای نگهداری سرد: 0 °C ~ + 10 °C
دمای ذخیره در فریزر: -22 °C ~ 0 °C
دمای ذخیره سازی یخچال سریع: -40 °C ~-25 °C
دمای ثابت: درخواست مشتری
نگهداری محصولات: درخواست مشتری
واحد فشرده سازی: برند مشهور، کوپلند
تبخيرگر: خنک کننده هوا
پنل عایق بندی: PU
مواد خنک کننده: R404a

 

شرکت Green&Health بیش از ده سال است که در تجهیزات خنک کننده تجاری مشغول به کار است. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می تواند خدمات سفارشی را ارائه دهد،تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید محصولات رضایت بخش استفاده کنید.https://www.commercialdisplayfreezer.com/

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.