پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد گوشت تازه بخر
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

گوشت تازه بخر

2023-12-19

آخرین اخبار شرکت در مورد گوشت تازه بخر

خرید کابینت گوشت تازه نیاز به توجه به چندین شاخص عملکرد دارد

1. طراحي خارجي کابينت گوشت تازه: هنگام خريد، اولين چيزي که ما ميخوايم ظاهر است، به خصوص در سوپرماركت،ظاهر لوکس و زیبای کابینت گوشت تازه البته بیشتر مورد علاقه مشتریان است، اما ما باید توجه بیشتری به کیفیت آن داشته باشیم، البته، ما امیدواریم که برای مدت طولانی از آن استفاده کنیم، بنابراین کیفیت شاخص عملکرد بسیار مهم آن است.

آخرین اخبار شرکت گوشت تازه بخر  0

یخچال نمایشگاه گوشت تازه Green&Health

https://www.commercialdisplayfreezer.com/supplier-4167858-فروشگاه-مثلگر گوشت

 

2. یخچال های گوشت تازه با کیفیت بالا اغلب از پروفایل های ضد برخورد با کیفیت بالا استفاده می کنند ، بدون تغییر شکل و خوردگی ، با دوام و می توانند در برابر آزمایش زمان ، عوامل محیطی ،بدون فلوراید، روند کلی صنعت بوده است.، شاخص بهره وری انرژی محصول، درجه فلوراید، درجه سر و صدا همه شاخص های جدیدی برای مصرف کنندگان برای بررسی فریزر های گوشت تازه هستند.

آخرین اخبار شرکت گوشت تازه بخر  1

3عملکرد خنک کننده یخچال های گوشت تازه: این عمدتا در دمای خنک کننده و سرعت خنک کننده منعکس می شود.دمای کار فریزر عمودی گوشت تازه با کیفیت بالا با دمای مناسب برای ذخیره سازی یا نگهداری مواد غذایی متفاوت است.، و استفاده از طراحی درجه حرارت مرحله ای، سیستم بیمه تقسیم می تواند اطمینان حاصل کند که آبمیوه موجود در مواد غذایی کمتر از نقطه یخ و حفظ حالت تازه آن نیست.

آخرین اخبار شرکت گوشت تازه بخر  2

4. یخچال گوشت تازه با کیفیت بالا دمای یخچال حدود -2 درجه استفریزر گوشت تازه با کیفیت بالا نیز از طریق استفاده از لوله تبخیر شکل ویژه و مطابقت با ظرفیت خنک کننده مناسب واحد، به طوری که کیفیت بالای گوشت تازه یخچال سریع تر. برای اطمینان از سلامت و ایمنی مواد غذایی ذخیره شده نیز تضمین شده است.

آخرین اخبار شرکت گوشت تازه بخر  3

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-38040063-customize-supermarket-refrigerated-meat-case-cooler-with-led-lamp.html

نمایشگاه گوشت تازه از Green&Health

1خنک کننده هوا بدون یخ، خنک کننده سریع و یکنواخت.

2کنترل درجه حرارت هوشمند میکرو کامپیوتری، ساده و آسان برای کار.

3لوله لامپ صرفه جویی در انرژی LED، روشنایی بالا، مصرف انرژی کم.

4تکنولوژی تبدیل فرکانس، سر و صدا کم، صرفه جویی در انرژی نزدیک به 30٪ در هنگام کار عادی.

5کمپرسور عالی: عمر طولانی، عملکرد پایدار، سر و صدا کم، خنک شدن سریعتر.

6. کابینت داخل از فولاد ضد زنگ استفاده می کنند، مقاوم در برابر خوردگی، آسان برای تمیز کردن، جلوگیری از مواد غذایی آلوده، نگه داشتن مواد غذایی تازه.

7. توزيع متناوب باد ، ثبات دماي داخل ، خشك شدن غذا آسان نيست

8طراحی ظرفیت بزرگ، باعث می شود فروشگاه غذای بیشتری داشته باشد.

9داخلش از فولاد پوشيده شده، سالم، زيبا و تمیز

 

محیط سبز و سلامتشرکت ما بیش از ده سال است که در تجهیزات خنک کننده تجاری مشغول به کار است. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می تواند خدمات سفارشی را ارائه دهد،تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید محصولات رضایت بخش استفاده کنید.

www.commercialdisplayfreezer.com

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.