پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد چطور با پدیده ی یخ زدگی در یخچال مقابله کنیم؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

چطور با پدیده ی یخ زدگی در یخچال مقابله کنیم؟

2023-10-12

آخرین اخبار شرکت در مورد چطور با پدیده ی یخ زدگی در یخچال مقابله کنیم؟

چطور با پدیده ی یخ زدگی در یخچال مقابله کنیم؟

بسیاری از یخچال ها در حال استفاده از فرآیند یخ و یخ زدن هستند، این وضعیت به دلیل این است که یخچال یخ بسته شدن در حال حاضر ایجاد می شود.

معمولاً شکست یخ بسته شدن عمدتاً به دلیل زمان شارژ یخچال است، سیستم یخچال برای درمان خشک کردن خلاء به اندازه کافی کامل نیست،یا خود یخچال حاوی آب بیش از حد است. وقتی فریزر در حالت کار است، فریزر به دلیل رطوبت باقی مانده شروع به یخ زدن می کند، می توانید صدای گردش آب خنک کننده را در لوله بشنوید.

آخرین اخبار شرکت چطور با پدیده ی یخ زدگی در یخچال مقابله کنیم؟  0

یخچال / فریزر Green&Health

https://www.maoyt.com/test/commercialdisplayfreezer.com/sale-11647436-cold-room-fridge-glass-door-display-chiller-walk-in-refrigerator.html

بعد از یک دوره زمانی، آب به آرامی از یخچال خارج می شود، بنابراین باعث مسدود شدن لوله موی موی می شود، به طوری که یخچال قادر به گردش جریان نیست،از دست دادن ظرفیت خنک کننده، وقتی جریان آب متوقف می شود، دمای هوا افزایش می یابد، یخ در اتاق یخچال شروع به ذوب می شود، که به عنوان یخ شناخته می شود، و سپس چرخه تکرار روند فوق.

آخرین اخبار شرکت چطور با پدیده ی یخ زدگی در یخچال مقابله کنیم؟  1

برای این شکست، ما مجبور نیستیم به طور آگاهانه به دنبال یک راه حل خودساخته برای تعمیرات باشیم. اول از همه، ما باید از یک حوله گرم استفاده کنیمتا یخ به سرعت ذوب شود، و سپس آب ذوب شده به کمپرسور پمپ می شود. پس از این درمان، ماشین به طور موقت می تواند کار خود را ادامه دهد. اگر هنوز هم نمی تواند به طور عادی کار کند،روش درمان خلاء برای خشک کردن آن استفاده می شود..

آخرین اخبار شرکت چطور با پدیده ی یخ زدگی در یخچال مقابله کنیم؟  2

کیفیت یخچال خود کلید است، اما با استفاده طولانی مدت، همیشه برخی از مشکلات کوچک، در زندگی روزمره ما وجود دارد،ما باید به استفاده از یخچال توجه کنیم وقتی مکان های زیادی وجود دارد، معمولاً برخی از کارهای تعمیر و نگهداری را انجام می دهند، می تواند به طور موثر عمر فریزر را افزایش دهد.

آخرین اخبار شرکت چطور با پدیده ی یخ زدگی در یخچال مقابله کنیم؟  3

https://www.maoyt.com/test/commercialdisplayfreezer.com/sale-12149663-گلاس-دیسپل-در-چيلر-با-تصدیق-برای-هایپر مارکت.html

 

یخچال / فریزر از Green&Health

* مواد اصلی: پلی اورتان ((PU) با تراکم 43kg/m3 یا بالاتر

* مواد سطحی: فولاد رنگی، فولاد گالوانیزه، آلومینیوم ابراز شده، فولاد ضد زنگ

* نوع درب: سوئیچ (نصف دفن شده، کاملا دفن شده) ، درب کشویی دستی، درب کشویی اتوماتیک، درب ضربه، درب کشویی، و غیره

* ضخامت پانل: ضخامت می تواند 50mm،75mm،100mm،120mm،150mm،200mm، با توجه به دمای مختلف کار و شرایط خارج از دمای محیط باشد.

* خنک کننده سازگار با محیط زیست R404a. ظرفیت می تواند کوچک به 10 متر مکعب، بزرگ به 20 متر مکعب باشد.

* درجه حرارت می تواند 0 تا 10 °C برای ذخیره سازی خنک کننده یا -20 °C برای ذخیره سازی منجمد باشد.

* نمایش و ذخیره سازی نیز می تواند نیاز شما را برآورده کند

شرکت Green&Health بیش از ده سال است که در تجهیزات خنک کننده تجاری مشغول به کار است. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می تواند خدمات سفارشی را ارائه دهد،تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید محصولات رضایت بخش استفاده کنید.https://www.commercialdisplayfreezer.com/

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.