پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟

2023-03-17

آخرین اخبار شرکت در مورد چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟

چگونه عمر مفید نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیمیخچال?

 

     سوپرمارکت ها از کابینت های تازه نگهداری برای نگهداری انواع کالاها در یخچال استفاده می کنند که می تواند سود را تا حدی افزایش دهد.عمر مفید یخچال نمایشی نگهدارنده سوپرمارکت، مانند سایر موارد، چند سال ثابت است.به طور کلی، عمر مفید یک چیلر نمایشگر نگهداری سوپرمارکت با کیفیت خوب، تقریباً در 3-5 سال است.طول عمر یخچال نمایشگر نگهداری سوپرمارکت نه تنها به کیفیت آن مربوط می شود، بلکه به نگهداری در زمان های معمولی نیز مربوط می شود.هرچه نگهداری دقیق تر از کابینت نمایشگر بیشتر باشد، زمان استفاده از آن بیشتر می شود.

 

آخرین اخبار شرکت چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟  0

 

اطلاعات چیلر باز Multideck اینجا را کلیک کنید:

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-2160363-right-angle-commercial-open-front-multi-deck-display-chiller-remote-system.html

 

     بنابراین، چگونه عمر مفید کابینت نگهداری سوپرمارکت را افزایش دهیم؟چه کاری باید انجام دهید؟در اینجا چند روش نگهداری وجود دارد:

 

  • پس از ورود کابینت جدید سوپرمارکت، جعبه را باز کرده و لوازم جانبی تصادفی موجود در کابینت را بررسی کنید.چیلر نمایشگر نگهداری سوپرمارکت را با توجه به لیست بسته بندی کارخانه بررسی کنید، آیا لوازم جانبی به جز کابینت کامل هستند یا خیر و آیا لوازم جانبی در فرآیند بسته بندی حذف شده است یا خیر.

آخرین اخبار شرکت چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟  1

 

  • پس از ورود یخچال نمایشگر جدید سوپرمارکت، بلافاصله از برق استفاده نکنید.حتماً ویترین سوپرمارکت را 30 دقیقه یا بیش از یک ساعت قبل از منبع تغذیه نگه دارید.

 

  • پس از مدتی استفاده در کابینت سوپرمارکت، برای استفاده از پارچه نرم یا اسفنج، آن را در آب یا صابون فرو کنید (هیچ ماده تمیزکننده خنثی خورنده ای وجود ندارد) تا چیلر سوپرمارکت را تمیز کنید، پس از تمیز کردن، با پارچه خشک پاک کنید.فاصله زمانی باید با توجه به دفعات استفاده از یخچال شیشه ای سوپرمارکت تعیین شود.بهتر است هر ماه یک بار آن را پاک و تمیز کنید.

 

آخرین اخبار شرکت چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟  2

 

یخچال نمایشگر نوشیدنی درهای چند شیشه ای

اطلاعات محصول اینجا را کلیک کنید:https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-36572217-oem-upright-beverage-chiller-supermarket-display-drink-showcase.html

 

  • خط برق یخچال نمایشگر سوپرمارکت باید به آن توجه شود.از یک سوکت جداگانه و اختصاصی با سیم اتصال زمین ایمن و قابل اعتماد استفاده کنید.

 

  • قبل از نصب یخچال سوپرمارکت، تاجران باید بررسی کنند که آیا منبع تغذیه با ولتاژ 220 ولت / 50 هرتز مطابقت دارد یا خیر.اگر ولتاژ از استاندارد مربوطه بیشتر شود، برای استفاده ایمن باید رگولاتور اتوماتیک با توان بیش از 1000 وات نصب شود.

 

آخرین اخبار شرکت چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟  3آخرین اخبار شرکت چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟  4

 

  • در صورتی که سیم برق خارجی فریزر نمایشگر تجاری نیاز به طولانی شدن سیم برق داشته باشد، باید از قطر داخلی سیم برق بیش از 0.75 میلی متر مربع استفاده شود.

 

  • هنگام نصب کولر مرئی سوپرمارکت، باید توجه داشت که فضای کافی برای اتلاف گرما در نظر گرفته شود تا از اثر خنک کنندگی بهتر اطمینان حاصل شود.

آخرین اخبار شرکت چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟  5آخرین اخبار شرکت چگونه عمر مفید یخچال نمایشگر سوپرمارکت را افزایش دهیم؟  6

نمایشگر عمودی فرکانس اینورتر چیلر / فریزر

 

  • کندانسور خواهد شد به مقدار زیادی از گرد و غبار و زباله های دیگر متصل، بنابراین استفاده از روند اقدامات ضد گرد و غبار، بلکه به طور منظم تمیز کردن کندانسور به طور کامل.

 

  • یخچال باید به طور مساوی چیده شود تا از تغییر شکل ناشی از نیروی ناهموار عرشه جلوگیری شود.در زمان بسته شدن مغازه، لطفاً پرده شب را پایین بیاورید.

 

  • هنگامی که چیلر ایستاده برای مدت طولانی استفاده نمی شود، دوشاخه برق را جدا کنید.جعبه را پاک کنید و پس از خشک شدن کامل جعبه در را ببندید.

 

 

 

 

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.