پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟

2023-08-29

آخرین اخبار شرکت در مورد چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟

چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟

سردخانه وسیله ای است که برای نگهداری اقلام در شرایط دما و رطوبت خاص طراحی شده است.درمان تهویه هنگام استفاده از انبار سرد بسیار مهم است.هدف اصلی تهویه این است که هوای ورودی به سردخانه را تازه و خشک نگه دارد.

آخرین اخبار شرکت چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟  0

صفحه نمایش بار پشتی سبز و سلامتی یخچال / فریزر

https://www.maoyt.com/test/commercialdisplayfreezer.com/sale-11647436-refrigerated-glass-door-display-chiller-walk-in-refrigerator-cold-room.html

 

1. باید مشخص باشد که هوای داخل سردخانه نیز باید به گردش درآید.تهویه می تواند رطوبت، باکتری ها و گازهایی را که بوهای کهنه و کپک زده ذخیره شده در سردخانه را جذب می کنند، پخش کند.گاهی اوقات، تهویه مناسب نیز می تواند باعث عملکرد بهتر تجهیزات خنک کننده شود.بنابراین، هدف از تهویه در سردخانه، جریان دادن هوا و حذف رطوبت و طعم بیش از حد است.

آخرین اخبار شرکت چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟  1

2، فضای مقرون به صرفه در داخل سردخانه باید به بیش از بیست و پنج متر مربع محدود شود، که می تواند تهویه را موثرتر کند.هوای تازه در سردخانه باید به طور مرتب اضافه شود و در عین حال با از بین بردن رطوبت بیش از حد از کیفیت کالاهای ذخیره شده اطمینان حاصل شود.برای ذخیره سازی سرد از تهویه باید اطمینان حاصل شود که هوای تازه به پیوستن در همان زمان، اثر خنک کننده اصل عملکرد مناسب تجهیزات تبرید را تحت تاثیر قرار نمی دهد تا اطمینان حاصل شود که دما همچنان به تثبیت ادامه می دهد، کاهش خسارات اقتصادی ناشی از با افزایش دمای هوا

آخرین اخبار شرکت چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟  2

3، تهویه مناسب می تواند به بهبود کارایی تجهیزات خنک کننده کمک کند.تجهیزات خنک کننده سردخانه گرما تولید می کند.بدون تهویه مناسب، گرما در داخل جمع می شود و منجر به کاهش کارایی تجهیزات می شود.بنابراین بررسی منظم تجهیزات خنک کننده و همچنین باز کردن سیستم تهویه می تواند به بهبود کارایی تجهیزات، کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه های اقتصادی کمک کند.

آخرین اخبار شرکت چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟  3

4، به خاطر داشته باشید که برای اطمینان از اثربخشی تهویه، سردخانه را تمیز کنید.حتماً داخل سردخانه و تجهیزات را تمیز نگه دارید و فیلترها را به موقع تعویض کنید تا از تضمین اثر تهویه در سردخانه اطمینان حاصل کنید.تمیز کردن و ضد عفونی کردن منظم سطوح، دیوارها و کف ها می تواند رشد قارچ ها و باکتری ها را کاهش دهد.اقلامی که آویزان یا ذخیره می شوند باید به طور مرتب تمیز شوند تا از تجمع بیش از حد گرد و غبار یا زباله جلوگیری شود.

آخرین اخبار شرکت چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟  4

تهویه منظم در یک انبار سرد بسیار مهم است.تهویه مناسب کالاهای ذخیره شده را تازه و خشک نگه می دارد و همچنین کارایی تجهیزات خنک کننده را افزایش می دهد.اگر تجهیزات به طور منظم بررسی و تمیز شوند، می توانیم عمر مفید تجهیزات را افزایش دهیم و عملکرد تجهیزات را بهبود بخشیم تا هزینه اقتصادی را به حداکثر برسانیم.بنابراین، برای اطمینان از تازه و خشک بودن کالاهای ذخیره شده، برای اطمینان از تأثیر تجهیزات خنک کننده و صرفه جویی در هزینه های اقتصادی، سردخانه باید به طور منظم در فرآیند استفاده تهویه شود.

آخرین اخبار شرکت چگونه سردخانه را پس از نصب تهویه کنیم؟  5

https://www.maoyt.com/test/commercialdisplayfreezer.com/sale-12149663-glass-display-walk-in-chiller-with-ce-certification-for-hypermarket.html

 

بار پشتی نمایشگر یخچال / فریزر از Green&Health

* مواد هسته: چگالی پلی اورتان (PU) 43 کیلوگرم بر متر مکعب یا بالاتر

* مواد سطح: فولاد رنگی، فولاد گالوانیزه، آلومینیوم برجسته، فولاد ضد زنگ

* نوع درب: چرخشی (نیمه مدفون، درب تمام مدفون)، درب کشویی دستی، درب کشویی اتوماتیک، درب ضربه ای، درب چرخان و غیره

* ضخامت پانل: ضخامت می تواند 50 میلی متر، 75 میلی متر، 100 میلی متر، 120 میلی متر، 150 میلی متر، 200 میلی متر، با توجه به دمای کار متفاوت و شرایط خارج از دمای محیط باشد.

* مبرد R404a سازگار با محیط زیست.ظرفیت می تواند کوچک تا 10 متر مکعب، بزرگ تا 20 متر مکعب باشد.

* دما می تواند 0 تا 10 درجه سانتیگراد برای ذخیره سازی سرد یا -20 درجه سانتیگراد برای ذخیره سازی یخ زده باشد.

* صفحه نمایش و ذخیره سازی نیز می تواند نیاز شما را برآورده کند

شرکت Green&Health بیش از ده سال است که در زمینه تجهیزات تبرید تجاری فعالیت می کند.ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می توانیم خدمات سفارشی را ارائه دهیم تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید رضایت بخش ترین محصولات استفاده کنید.https://www.commercialdisplayfreezer.com/

 

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.