پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد آیا ممکن است یخچال های تجاری 24 ساعت در روز باز باشند؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

آیا ممکن است یخچال های تجاری 24 ساعت در روز باز باشند؟

2023-11-28

آخرین اخبار شرکت در مورد آیا ممکن است یخچال های تجاری 24 ساعت در روز باز باشند؟

آیا ممکن است یخچال های تجاری 24 ساعت در روز باز باشند؟


یخچال های تجاری دارای کنترلگر دما کامپیوتر هستند، این کنترلگر درجه حرارت عمدتاً دمای کابینت را تنظیم می کند، دو ترموستات رایج وجود دارد،یکی از آن ها مکانیکی سنتی است.، به چندین دنده تقسیم می شود، هر دنده نشان دهنده یک محدوده دمایی است؛ دیگری کنترل درجه حرارت میکرو کامپیوتری است، شما می توانید محدوده دمای تنظیم، کنترل دمای دقیق تر است،مهم نيست چه جور، براي کنترل دماي در يخچال است.

آخرین اخبار شرکت آیا ممکن است یخچال های تجاری 24 ساعت در روز باز باشند؟  0

 

وقتی دمای یخچال به محدوده ی کنترل کننده ی دما برسد، کمپرسور از کار می افتد، وقتی دمای یخچال به ۵ درجه بالاتر از محدوده ی تنظیم شده برسد،کمپرسور شروع خواهد شد، تفاوت دما برای محافظت از کمپرسور وجود دارد. بنابراین، یخچال 24 ساعت از کار مداوم نیست، وسط استراحت خواهد کرد، اگر در چند بار نیست،اثر عایق یخچال خوب است، دمای یخچال به آرامی افزایش می یابد تا برق را صرفه جویی کند. بنابراین نیازی نیست نگران باشید که یخچال در صورت استفاده 24 ساعت کمپرسور را بسوزاند.

آخرین اخبار شرکت آیا ممکن است یخچال های تجاری 24 ساعت در روز باز باشند؟  1

بسیاری از مردم این کار را می کنند، حتی زمانی که وقت بسته شدن مغازه در شب است. تا روز بعد که مغازه باز شد، من فکر کردم که این باعث صرفه جویی در برق می شود. در واقع این ایده اشتباه است،اين برق رو صرفه جويي نميکنه، اما بار کار کمپرسور را افزایش می دهد، کمپرسور باید کار کند تا به دمای تنظیم شده برسد، آسان است که باعث آسیب کمپرسور شود.

آخرین اخبار شرکت آیا ممکن است یخچال های تجاری 24 ساعت در روز باز باشند؟  2

اگر یخچال را ببندید، از دست دادن کمپرسور سریعتر می شود و عمر کل دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد.هنوزم خوبه که ببنديمش، در غیر این صورت نیازی به خاموش کردن عمدی نیست، شما می توانید برای 24 ساعت در حالت قدرت باشید.

آخرین اخبار شرکت آیا ممکن است یخچال های تجاری 24 ساعت در روز باز باشند؟  3

 

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-40558652-معدات قصاب-معدات گوشت-مظهر-سرد کننده-r404a-مسلسل-سرد کننده-نمایشگاه.html

 

نمایشگاه دلی از Green&Health

1. کابينت بهداشتي، پاک و آسان به تمیز است.

2برای اطمینان از نسبت کل مصرف انرژی محصول، سرعت باد کابینت و حجم هوا باید یکنواخت تر باشد.یک لایه عایق 40MM همچنین از دست دادن سرما جلوگیری می کند و ظرفیت خنک کننده را افزایش می دهد.

3کاهش صدا به 45 ديسيبل مشکل دستگاه سر و صدا رو حل کرد

 

4این محصول به لطف نوردهی LED جدید، صفحه نمایش نور سفید 6500K و فضای بدون زاویه های مرده نتایج بسیار خوبی را نشان می دهد.

5این دستگاه می تواند برای ذخیره غذاهای پخته شده، محصولات گوشت، غذاهای بشقاب و سایر مواد غذایی در سوپرمارکت ها، بازارها و غذاهای ظریف استفاده شود.

 

محیط سبز و سلامتشرکت ما بیش از ده سال است که در تجهیزات خنک کننده تجاری مشغول به کار است. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می تواند خدمات سفارشی را ارائه دهد،تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید محصولات رضایت بخش استفاده کنید.

www.commercialdisplayfreezer.com

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.