پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد روش نگهداری از کابینت سرد بیکار
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

روش نگهداری از کابینت سرد بیکار

2023-04-24

آخرین اخبار شرکت در مورد روش نگهداری از کابینت سرد بیکار

روش نگهداری کابینت سرد بیکار

در زمستان، برای کابینت سرد، تقاضای استفاده نسبت به تابستان کاهش می یابد.بسیاری از تجار کابینه سرد را متوقف خواهند کرد.بنابراین چگونه باید کابینت های سرد بیکار را به درستی ذخیره کرد تا از عملکردهای اولیه کابینت سرد اطمینان حاصل شود تا در آینده به طور معمول از آن استفاده شود؟


1. دوشاخه برق کابینت سرد را جدا کرده و تمام وسایل ذخیره شده در کابینت سرد را بردارید.صبر کنید تا یخبندان آب شود.مراقب باشید هنگام یخ زدگی از سلاح استفاده نکنید.پس از یخ زدگی، کابینت سرد را از داخل به بیرون با پارچه تمیز پاک کنید.
در عین حال باید توجه داشت که کندانسور و کمپرسور نباید با آب ریخته شود تا از عملکرد عایق وسایل برقی کاسته نشود.

 

آخرین اخبار شرکت روش نگهداری از کابینت سرد بیکار  0

 


2. کمد سرد برای مدت طولانی استفاده نمی شود.مهر و موم درب باید با کاغذ یا چیزهای دیگر بسته بندی شود تا از چسبیدن درزگیر به جعبه جلوگیری شود.همزمان پودر آهک را روی آب بند درب بمالید تا از چسبندگی جلوگیری شود.

 

آخرین اخبار شرکت روش نگهداری از کابینت سرد بیکار  1

 


3. کنترل کننده دما را روی "0" یا "stop" یا "max" (نقطه سرد قوی) تنظیم کنید تا کنترل کننده دما در حالت طبیعی قرار گیرد و عمر مفید آن افزایش یابد.


4. کابینت سرد باید در مکانی تهویه شده و خشک قرار گیرد تا از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری شود.هنگام حرکت باید حرکت موازی ایجاد شود.برای جلوگیری از جدا شدن کمپرسور از سیلندر، کج نکنید.

 

آخرین اخبار شرکت روش نگهداری از کابینت سرد بیکار  2

 


5. در صورت امکان بهتر است ماهی یکبار با کابینت سرد بیکار تماس بگیرید تا بعد از نیم ساعت تا یک ساعت کمپرسور خاموش شود تا هر از چند گاهی کمپرسور کار کند تا از پیری دستگاه جلوگیری شود. .

 

آخرین اخبار شرکت روش نگهداری از کابینت سرد بیکار  3


با ورود به فصل زمستان می توان کمد سرد بیکار را با روش های فوق حفظ کرد.تعمیر و نگهداری از کابینت سرد را متوقف نکنید زیرا استفاده از کابینت سرد را متوقف می کنید.فقط توجه می تواند عملکرد کابینت سرد را بهینه کند.

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.