پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد نکاتی در مورد اولین استفاده از فریزر
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

نکاتی در مورد اولین استفاده از فریزر

2023-07-31

آخرین اخبار شرکت در مورد نکاتی در مورد اولین استفاده از فریزر

نکاتی در مورد اولین استفاده از فریزر

1، در مورد نحوه کار با فریزر، اگر شیب بیش از 45 درجه باشد، قبل از شروع باید بیش از 2 ساعت ساکن باشد.پس از 30 دقیقه استاتیک نمی توان شیب را روشن کرد، محل فریزر باید در مکانی با تهویه مناسب و حداقل 10 سانتی متر دورتر از دیوار باشد تا اثر اتلاف گرما بهتر باشد تا طول عمر آن افزایش یابد. فریزر.از تابش مستقیم نور خورشید اجتناب کنید، فریزر باید صاف قرار گیرد.اما همچنان سعی کنید از کج شدن بیش از 45 درجه فریزر خودداری کنید

آخرین اخبار شرکت نکاتی در مورد اولین استفاده از فریزر  0

طرح پلاگین و بازی فریزر عمیق Green&Health Chest

https://www.commercialdisplayfreezer.com/supplier-43312-chest-deep-freezer

 

2، در فریزر مواد غذایی ذخیره سازی، فریزر در ذخیره سازی مواد غذایی قبل، نیاز به اجرا خالی برای یک دوره از زمان، مانند دمای داخل فریزر کاهش می یابد، و سپس به مواد غذایی، ذخیره سازی مواد غذایی نباید بیش از حد، سعی کنید از کارکرد طولانی مدت فریزر برقی با بار کامل جلوگیری کنید.و یک بار پر نکنید، مانند فریزر دو دری توصیه می شود در 4-5 بار قرار داده شود، نوشیدنی ها را از بالا به پایین قرار دهید.

آخرین اخبار شرکت نکاتی در مورد اولین استفاده از فریزر  1

3، در مورد ایمنی قدرت، فریزر برای استفاده از یک سوکت سه سوراخ ویژه، سیم کشی جداگانه برای نصب سیم زمین.سیم زمین را تنظیم کنید، نمی توانید از لوله های آب و گاز برای انجام سیم اتصال استفاده کنید، به ذکر خطوط تلفن و میله های رعد و برق.و بررسی کنید که آیا ولتاژ منبع تغذیه مطابق با الزامات است یا خیر.

آخرین اخبار شرکت نکاتی در مورد اولین استفاده از فریزر  2

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-38137064-sliding-door-r134a-island-freezer-refrigerator-counter-display-case.html

 

 

 

فریزر جزیره از Green&Health

1. فریزر جزیره دارای ساختار فشرده، خطوط صاف و ظاهری مجلل است.

2. مصرف انرژی کمتری در مقایسه با فریزر سنتی جزیره باز با خنک کننده هوا دارد.

3.طراحی Plug-and-Play، صاحب فروشگاه فقط نیاز به تامین برق دارد.

4. فریزر جزیره ای ترکیبی متنوع را می توان به صورت انعطاف پذیر انتخاب کرد، صاحبان فروشگاه با توجه به مکان از آن به نسبت انعطاف پذیر استفاده می کنند.

5. ثابت با سبد پلاستیکی شیب قابل تنظیم، می توان آن را به سمت چپ و راست تنظیم کرد، فضای ذخیره سازی را به صورت اختیاری برنامه ریزی کرد.

6. فوم کلی با سیکلوپنتان، استحکام بالا، چگالی بالا، ایمن، صرفه جویی در مصرف برق و زیبا.

7. فریزر جزیره دارای طراحی منطقه آب و هوایی گسترده (ST) و دامنه کاربرد گسترده است.

 

شرکت Green&Health بیش از ده سال است که در زمینه تجهیزات تبرید تجاری فعالیت می کند.ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می توانیم خدمات سفارشی را ارائه دهیم تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید رضایت بخش ترین محصولات استفاده کنید.https://www.commercialdisplayfreezer.com/

 

 

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.