پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد اثر خنک کننده یخچال از چندین عامل مهم
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

اثر خنک کننده یخچال از چندین عامل مهم

2023-09-29

آخرین اخبار شرکت در مورد اثر خنک کننده یخچال از چندین عامل مهم

اثر خنک کننده یخچال از چندین عامل مهم

  • یخچال اثر خنک کننده خوب و بد تصمیم گیری از کیفیت حفظ مواد غذایی، یخچال با کیفیت خوب می تواند ما را با مواد غذایی تازه برای محافظت از ایمنی فیزیکی مردم،یخچال با کیفیت ضعیف اغلب منجر به تاریخ انقضا مواد غذایی می شودکه باعث مسمومیت غذایی و سایر شرایط نامطلوب می شود، بنابراین وقتی متوجه شدیم که اثر خنک کننده یخچال ها مشکل است، باید در اسرع وقت با آن مقابله کنیم.

آخرین اخبار شرکت اثر خنک کننده یخچال از چندین عامل مهم  0

مواد اتاق سردخانه سبز و سلامت: پلی اورتان و ورق فلزی

https://www.commercialdisplayfreezer.com/supplier-43309-cold-storage-room (https://www.commercialdisplayfreezer.com/supplier-43309-cold-storage-room) در مورد دستگاه های ذخیره سازی یخچال

  • اول از همه، بیایید اثر خنک کننده یخچال را از چندین عامل مهم تجزیه و تحلیل کنیم:

اول اینکه آیا منبع برق طبیعی است: به طور کلی این نوع از مشکل، اولین بررسی اتصال منبع برق است، آیا مشکلی وجود دارد، مهم نیست که چه دستگاه های الکتریکی،اولين کسي که مشکل رو بررسي ميکنهبرای چک کردن با استفاده از یک ابزار حرفه ای خودکار الکتریکی، دستان خود را خالی نکنید.

آخرین اخبار شرکت اثر خنک کننده یخچال از چندین عامل مهم  1

  • دوم، آیا کمپرسور به درستی کار می کند: کمپرسور در عملکرد عادی خواهد بود یک صدای کوچک لرزش موتور.يا اين لوله رو ثابت کنيد، در نتیجه لوله فشار بالا خروجی نمی کند، لوله فشار پایین مکش نمی کند، بنابراین کمپرسور در حال اجرا است، اما هیچ یخچال.
  • سوم اینکه آیا یخچال مصرف شده است: می توانید یخچال را ۳ تا ۵ دقیقه خاموش کنید، برق را قطع کنید، گوش دهید که آیا صدای جریان آب وجود دارد یا نه.به این معنی است که مایع خنک کننده در سیستم خنک کننده تمام شده یا در حال نشت استهمچنین ممکن است کمپرسور توانایی کار خود را از دست داده باشد.

آخرین اخبار شرکت اثر خنک کننده یخچال از چندین عامل مهم  2

  • چهارم، لوله موی فریزر مسدود شده است: مسدود شدن لوله موی فریزر باعث می شود که یخچال نمی تواند وارد تبخیر کننده شود تا گرما را جذب کند تا در اثر نقش داشته باشد.در نتیجه دمای فریزر بالا می ماند.. اگر فریزر متعلق به سرد نوع خنک نمی کند خطا، شما می توانید بررسی کنید که آیا فن از فریزر کار عادی است: باز کردن درب فریزر فریزر،نگه داشتن لبه دکمه کابینت برای دیدن اینکه آیا فن کار می کند، فن کار نميکنه باعث ميشه يخچال يخچال هم يخ نکنه

اگر ما از طریق روش های فوق پیدا کنیم یا نمی توانیم اثر خنک کننده یخچال را تعمیر کنیم، شما فقط می توانید از پرسنل حرفه ای پس از فروش برای ارائه خدمات استفاده کنید،با نیاز به بازگشت به کارخانه برای اصلاح وضعیت مواجه می شوند، براي غذاهايي که توي يخچال داخلش نگه داشته شده بايد منتقلشون کنيم

آخرین اخبار شرکت اثر خنک کننده یخچال از چندین عامل مهم  3

https://www.maoyt.com/test/commercialdisplayfreezer.com/sale-12761708-تخصیص شده-بسیار-بسیار-بسیار-بسیار-بسیار-بسیار-بسیار

اتاق سرداز Green&Health
(1) صفحه های فولادی رنگ دو طرفه،فولاد ضد زنگ دو طرفه و صفحات آلومینیوم دو طرفه به عنوان مواد بدن ذخیره سازی استفاده می شود تا اثر عایق گرما خوب و عملکرد حفظ وات بالا داشته باشد.

(2) واحد های کمپرسور خنک کننده مارک عالی دارای کارایی بالا، صرفه جویی در انرژی و قابلیت اطمینان بالا هستند.

(3) ذخیره سازی از یک مبادله گرما بسیار کارآمد از نوع صفحه آلومینیومی استفاده می کند که نرخ مبادله گرما نسبتاً بالا دارد.

(4) کنترل کننده الکترونیکی هوشمند کاملا خودکار دارای توابع مانند تنظیم دمای، کنترل دمای و جنگل زدایی خودکار است.

(5) و دارای بسیاری از ویژگی های دیگر مانند حفاظت های متعدد، گرم شدن بیش از حد، بار بیش از حد، دنباله فاز، فشار بالا و پایین است.

(6) اندازه مخزن سرد می تواند سفارشی شود.

 

شرکت Green&Health بیش از ده سال است که در تجهیزات خنک کننده تجاری مشغول به کار است. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می تواند خدمات سفارشی را ارائه دهد،تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید محصولات رضایت بخش استفاده کنید.https://www.commercialdisplayfreezer.com/

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.