پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد مدت عمر کابینت نگهداری میوه های سوپرمارکت
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

مدت عمر کابینت نگهداری میوه های سوپرمارکت

2023-11-22

آخرین اخبار شرکت در مورد مدت عمر کابینت نگهداری میوه های سوپرمارکت

مدت عمر کابینت نگهداری میوه های سوپرمارکت


در شرایط عادی، استفاده از 5 تا 8 سال محصولات کابینت تازه نگه داشتن میوه خریداری شده توسط تولید کنندگان مشکلی ندارد.محیط کار خیلی بد نیست، و 8-10 سال استفاده از طبیعی است. تولید کنندگان معمولی مارک میوه تازه نگه داشتن کابینت، مارک های کمپرسور مورد استفاده اغلب کمپرسورهای با کیفیت بالا و یا کمپرسورهای وارداتی،لوله یخچال از مس خالص است.، لایه عایق کابینت از فوم فشار بالا پلی اورتان است، سرعت یخچال کابینت تازه نگه داشتن میوه سریع است، عملکرد عایق حرارتی خوب.بهره وری کل یخچال بالا است، صرفه جویی در انرژی، عمر طولانی.

آخرین اخبار شرکت مدت عمر کابینت نگهداری میوه های سوپرمارکت  0

 

برای استفاده از کابینت های ذخیره میوه برای عمر طولانی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک تولید کننده یخچال معمولی را انتخاب کنید. کارگاه های کوچک نامنظم هستند.اگرچه ظاهر کابینت های ذخیره میوه خیلی متفاوت نیست.، اما استفاده از کمپرسورهای مخلوط ارزان قیمت، خنک سازی لوله های ورق مس، مواد عایق و حتی جداسازی پنبه.بهره وری یخچال بسیار پایین استبرای لوله های آلومینیومی، سال اول معمولا مشکلی ندارد، اما اگر لوله های آلومینیومی به طور منظم از کار خارج شوند، این باعث می شود که کمپرسور به طور مداوم کار کند.بعد از استفاده در مقیاس کوچک، در زمستان، سال دوم از استفاده از لوله اساسا خوردگی شده است، آن را آسان برای ایجاد نشت یخچال است.این نشت یخچال ناشی از خوردگی لوله نمی تواند تعمیر شود و فقط می تواند خراب شودبنابراین، عمر خدمت میوه های ضعیف معمولاً فقط 1-2 سال است، که همچنین دلیل اساسی این است که چرا نمی توانید کابینت های تازه نگه داشتن میوه های ضعیف را خریداری کنید.

آخرین اخبار شرکت مدت عمر کابینت نگهداری میوه های سوپرمارکت  1

در خرید و استفاده، استفاده و نگهداری صحیح از کابینت نگهدارنده تازه میوه می تواند به طور موثر طول عمر کابینت نگهدارنده تازه میوه را افزایش دهد:

در صورت قرار دادن یک کابینت ذخیره میوه، آن را در یک مکان خشک و تهویه شده قرار دهید. دمای کابینت نگهداری میوه بسیار بالاتر از دمای یخچال خانگی است.پس باید در موقعیت بالاتری از یخچال خانگی قرار داده شود• آبگرم کننده میوه نباید در نزدیکی دیوار باشد و فضای اطراف باید 20 سانتی متر یا بیشتر فضای خنک کننده باشد.

آخرین اخبار شرکت مدت عمر کابینت نگهداری میوه های سوپرمارکت  2

پس از استفاده از کابینت تازه نگه داشتن میوه، توجه ویژه ای به تمیز نگه داشتن یخچال، به ویژه گرد و غبار روی تهویه کننده کمپرسور خارجی داشته باشید و هر سه ماه یک بار آن را تمیز کنید.اگه گرد و غبار زياد باشهدر شب یا زمانی که جریان مسافران کم است، پرده را تا جایی که ممکن است بکشید، که نه تنها مصرف انرژی را کاهش می دهد،اما همچنین زمان کار کمپرسور را کوتاه می کند.

آخرین اخبار شرکت مدت عمر کابینت نگهداری میوه های سوپرمارکت  3

برای مدت زمان طولانی، لازم نیست هر 20 روز یکبار دستگاه را باز کنید تا یخچال بتواند به حالت خنک کننده کار کند.در غیر این صورت به دلیل پیری قطعات الکتریکی به راحتی شکست می خورد..

آخرین اخبار شرکت مدت عمر کابینت نگهداری میوه های سوپرمارکت  4

سبک باز میوه های نگهداری سبزیجات نمایش کولر برای فروشگاه میوه

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-35517601-open-style-fruits-conservation-vegetable-display-chiller-for-fruit-store.html در این بخش به عنوان یک دستگاه سرد کننده برای میوه ها استفاده می شود.

 

 

محیط سبز و سلامتشرکت ما بیش از ده سال است که در تجهیزات خنک کننده تجاری مشغول به کار است. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می تواند خدمات سفارشی را ارائه دهد،تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید محصولات رضایت بخش استفاده کنید.

www.commercialdisplayfreezer.com

 

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.