پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد فریزر جدید بوی می دهد، ما می توانیم این کار را انجام دهیم!
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

فریزر جدید بوی می دهد، ما می توانیم این کار را انجام دهیم!

2022-12-09

آخرین اخبار شرکت در مورد فریزر جدید بوی می دهد، ما می توانیم این کار را انجام دهیم!

فریزر جدید بوی می دهد، ما می توانیم این کار را انجام دهیم!

 

     مخزن داخلی فریزر به طور کلی از مواد غیر سمی و سازگار با محیط زیست ساخته شده است، اما به دلیل آب بندی خوب درب درب، یخچال در اولین استفاده از آن بو می گیرد.این بو برای انسان مضر نیست و پس از دو یا سه روز استفاده از فریزر معمولی از بین می رود.اما اگر شدیداً به یک فریزر بدون بو نیاز دارید، چند نکته ساده بدون بو وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

 

1 عدد پوست لیمو و پرتقال

 

     نصف کردن یک لیمو و قرار دادن مستقیم آن در فریزر این کار را تسریع می کند.یا پوست پرتقال را با آب تمیز بشویید و خشک کنید و سپس پوست آن را در فریزر پخش کنید.

 

2 برگ چای

 

     برگ های چای را در حوله های کاغذی پیچیده و سپس در فریزر قرار می دهند.عطر منتشر شده توسط برگ های چای می تواند به طور موثر مولکول های بو را در یخچال جذب کرده و بو را تصفیه کند.

 

3 سرکه

 

     سرکه را در ظرفی بریزید و در فریزر بگذارید تا بوی آن نیز از بین برود.اصل این است که اسید استیک به خوبی می تواند بو را حل کند، به اثر تجزیه برسد، هوای تازه را به فریزر جدید بیاورد.

 

4 پآناناس

 

     آناناس را پوست بگیرید و از وسط نصف کنید.نصفشو بخورنصف دیگر را در ظرفی بریزید و در فریزر بگذارید.از آنجا که آناناس یک نوع فیبر خام از میوه است، هم بو را جذب می کند و هم می تواند عطر را پخش کند.

 

     با استفاده از روش های فوق می توانید سرعت خود را برای رسیدن به اثر رفع بو افزایش دهید تا بتوانید سریعتر و بهتر از یخچال جدید خود استفاده کنید.

 

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-26945066-double-glass-door-upright-commercial-display-freezer-automatic-defrost.html

 

آخرین اخبار شرکت فریزر جدید بوی می دهد، ما می توانیم این کار را انجام دهیم!  0

 

این فریزر تجاری طراحی شیک و مدرنی دارد که مکمل دکوراسیون هر فروشگاهی خواهد بود.روشنایی LED روشن باعث می‌شود که به راحتی ببینید داخل آن وجود دارد، در حالی که درب و درب شیشه‌ای با گرمکن به حفظ هوای سرد کمک می‌کند. سیستم خنک‌کننده فن و سیستم یخ‌زدایی خودکار کمک می‌کند تا فریزر به خوبی کار کند، در حالی که کنترل هوشمند باعث می‌شود تنظیم دما آسان استاین فریزر دارای 5 قفسه قابل تنظیم نیز می باشد تا بتوانید ارتفاع را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.و از کمپرسور DANFOSS با مبرد R290/R404a برای عملکرد کارآمد استفاده می کند.

 

 

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.