پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد مزیت‌های فریزر جزیره‌ای ترکیبی سوپرمارکت چیست؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

مزیت‌های فریزر جزیره‌ای ترکیبی سوپرمارکت چیست؟

2022-12-06

آخرین اخبار شرکت در مورد مزیت‌های فریزر جزیره‌ای ترکیبی سوپرمارکت چیست؟

مزایای فریزر جزیره ای ترکیبی سوپرمارکت چیست؟

 

     فریزر جزیره ای ترکیبییک تجهیزات تبرید تجاری رایج در سوپرمارکت ها است.کابینت جزیره ای ترکیبی افقی را می توان با توجه به نیازهای مختلف به دو نوع فریزر و چیلر تقسیم کرد.فریزر محبوب جزیره ای عمدتا برای انجماد گوشت، بستنی، توپ ماهی و رول بره استفاده می شود.این نوع فریزر جزیره ای به دلیل ظاهر خوب و اثر انجماد کارآمد مورد علاقه بازار است.بنابراین، بیایید ببینیم چه هستندمزایایاز فریزر جزیره ترکیبی؟

 

آخرین اخبار شرکت مزیت‌های فریزر جزیره‌ای ترکیبی سوپرمارکت چیست؟  0

  • خنک کننده مستقیم و یخ زدایی خودکار

 

فریزر جزیره ازسبز و سلامتخنک کننده مستقیم را اتخاذ می کند و دما در -18-22 درجه کنترل می شود که برای نگهداری مواد غذایی یخ زده بسیار مناسب است. عملکرد یخ زدگی خودکار می تواند از یخ زدگی مواد غذایی جلوگیری کند و تمیز کردن و نگهداری آن آسان است و کابینت را تمیز و بهداشتی نگه می دارد.

 

  • دمای پایین زمان نگهداری مواد غذایی را افزایش می دهد

 

فریزر جزیره ما می تواند زمان نگهداری مواد غذایی را تا حد زیادی طولانی کند، به طور موثری از تازگی مواد غذایی اطمینان حاصل کند و از پدیده خراب شدن مواد غذایی جلوگیری کند.

 

  • پنجره شیشه ای بزرگ برای افزایش جلوه نمایش

 

فریزر جزیره افقی از شیشه ضخیم HD استفاده می کند که نه تنها می تواند هوای گرم را به طور موثر ایزوله کند، بلکه مشتریان را قادر می سازد تا کالاهای داخل را به وضوح ببینند و تمایل خرید خود را بهبود بخشند.

 

آخرین اخبار شرکت مزیت‌های فریزر جزیره‌ای ترکیبی سوپرمارکت چیست؟  1

 

  • بهینه سازی طرح و صرفه جویی در فضا

 

برای بهینه سازی چیدمان سوپرمارکت و صرفه جویی در فضا، می توان چندین فریزر جزیره ای را با هم ترکیب کرد.این طراحی ترکیبی و سایر تجهیزات سوپرمارکت مکمل یکدیگر هستند و یک محیط خرید جادار و راحت را تشکیل می دهند.فریزر جزیره می تواند از فضای محدود برای نمایش بهتر اجناس و تسهیل در خرید مشتریان نهایت استفاده را ببرد.

 

  • صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست

 

فریزر جزیره صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست است، با مصرف برق کم، حدود 8 ~ 10 کیلووات ساعت برق در روز. مشتریان نیازهای خود را برای باز کردن یخچال برای برداشتن چیزها تعیین می کنند، تا حدی نیز در مصرف برق صرفه جویی می کنند.

 

  • قیمت ارزان، مقرون به صرفه ترجیح داده می شود

 

در مقایسه با سایر تجهیزات تبرید تجاری، مانند چیلر باز چند طبقه.قیمت فریزر جزیره کم و مقرون به صرفه است.و شرکت ما به عنوان سازنده منبع نیز می تواند قیمت کمتری به شما بدهد.

 

سبز و سلامت، می تواند مجموعه کاملی از خدمات تجهیزات برودتی را به شما ارائه دهد!به عنوان یک تولید کننده حرفه ای یخچال، شرکت ما می تواند راه حل های یخچال تجاری رضایت بخشی را با توجه به نیاز واقعی خریداران به شما ارائه دهد.

 

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-26663275-cutomized-hypermarket-combination-cooler-island-display-freezer-530l.html

 



 

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.