پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد انجماد انفجاری چیست؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

انجماد انفجاری چیست؟

2023-07-31

آخرین اخبار شرکت در مورد انجماد انفجاری چیست؟

انجماد انفجاری چیست؟

انبار سرد انجماد سریع: روش انجماد سریع مواد غذایی از طریق حداکثر منطقه تشکیل کریستال یخ آن است، زمانی که دمای متوسط ​​​​به -18 درجه سانتیگراد برسد.قبل از اینکه فریزر را معرفی کنیم، امروز عمدتاً ذخیره سازی سریع انجماد را معرفی می کنیم.

 

غذا در فرآیند انجماد در انواع تغییرات مانند تغییرات فیزیکی، تغییرات سازمان سلولی و تغییرات بیولوژیکی و میکروبیولوژیکی رخ می دهد.دمای عمومی دمای ذخیره سازی سرد انجماد سریع به طور کلی -15 ℃ ~ -35 ℃ است.

 

آخرین اخبار شرکت انجماد انفجاری چیست؟  0

 

مواد اتاق انبار سرد Green&Health: پلی اورتان و ورق فلزی.

https://www.commercialdisplayfreezer.com/supplier-43309-cold-storage-room

 

ذخیره سازی انجماد سریع، ذخیره سازی سرد، تفاوت ذخیره سازی تازه در صنعت، با توجه به محصولات مختلف در دمای ذخیره سازی سرد، به طور کلی به انواع زیر سردخانه تقسیم می شود:

 

آخرین اخبار شرکت انجماد انفجاری چیست؟  1

1، ذخیره سازی تازه: دمای کتابخانه ذخیره سازی تازه به طور کلی 0 ℃ ~ 5 ℃ است، عمدتا برای تازگی استفاده می شود، یعنی در یک دوره زمانی طولانی تر برای به حداکثر رساندن کیفیت اصلی و طراوت محصولات کشاورزی، محصولات کشاورزی بدن بدن زنده تا آنجا که ممکن است بمیرند، سلول ها در فرآیند خنک شدن در حالت خفته، کاهش از دست دادن مواد مغذی، برای حفظ کیفیت طراوت.این به طور کلی در مورد میوه ها و سبزیجات این دسته اعمال می شود.در حال حاضر در صنعت میوه و تره بار، کاشت متمرکز، در فرآیند حمل و نقل، فروش و غیره، اجتناب ناپذیر است که از سردخانه برای حفظ مواد مغذی میوه ها و سبزیجات استفاده شود.

 

آخرین اخبار شرکت انجماد انفجاری چیست؟  2

 

2، ذخیره سازی سرد: دمای ذخیره سازی سرد به طور کلی -15 ℃ ~ -18 ℃ است.به طور کلی مواد غذایی نامنظم و تدریجی به سردخانه، پس از یک دوره از زمان، دمای ذخیره سازی سرد برای رسیدن به -18 ℃، انتخاب نیز نامنظم، نامنظم است.هیچ الزام خاصی برای این "دوره زمانی" که یک سردخانه معمولی است وجود ندارد.به عنوان مثال، گوشت، محصولات آبزی در دمای بالاتر ذخیره می شود تا کلاس داخلی خراب نشود.و در فرآیند فروش نباید از انبار خارج شود، به طور کلی سوپر مارکت های بزرگ در سردخانه ذخیره سازی یخچال هستند.

آخرین اخبار شرکت انجماد انفجاری چیست؟  3

3، انبار انجماد سریع: دمای انبار انجماد سریع به طور کلی در -35 ~ -40 ℃ است، برای انجماد سریع مواد با دمای پایین فریزر دمای انبار به طور کلی در -18 ~ -20 ℃، برای سریع یخ زده است. مواد پس از مدت طولانی استفاده از انبار.این انواع تجهیزات تبرید است، یعنی تبرید مصنوعی، به طوری که اتاق برای حفظ دمای پایین خاص است.فریزر در مقایسه با تازگی کتابخانه، نقش آن در مکانیسم بسیار متفاوت است، دمای بسیار پایین باعث مرگ سلولی مواد غذایی مانند غذاهای دریایی گوشت، طراوت تا حد زیادی می شود، بنابراین برای نگهداری میوه ها و سبزیجات و گوشت، هر چه دما کمتر نباشد بهتر است

 

آخرین اخبار شرکت انجماد انفجاری چیست؟  4

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-12941634-380v-walk-in-cold-storage-room-for-fish-meat-vegetable-20-20-degree-temperature.html

اتاق انبار سرد از Green&Health

1. پانل پلی اورتان فولادی 50 میلی متر / 75 میلی متر / 100 میلی متر / 120 میلی متر / 150 میلی متر / 200 میلی متر

2. داخل قلاب برای مونتاژ آسان

3. سه فاز برای اتاق بالای 30M3

4. درب کشویی یا درب باز برای اختیاری با قفل سریع

5. کمپرسور آمریکایی امرسون کوپلند

6. مبردهای R404a سازگار با محیط زیست

7. شیر دافوس

8. تمام اندازه، دما، پروژه ها سفارشی می شوند

 

شرکت Green&Health بیش از ده سال است که در زمینه تجهیزات تبرید تجاری فعالیت می کند.ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می توانیم خدمات سفارشی را ارائه دهیم تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید رضایت بخش ترین محصولات استفاده کنید.https://www.commercialdisplayfreezer.com/

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.