پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد اگر یخچال برای مدت طولانی استفاده شود چه خطرات ایمنی وجود دارد؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

اگر یخچال برای مدت طولانی استفاده شود چه خطرات ایمنی وجود دارد؟

2023-12-12

آخرین اخبار شرکت در مورد اگر یخچال برای مدت طولانی استفاده شود چه خطرات ایمنی وجود دارد؟

اگر یخچال برای مدت طولانی استفاده شود چه خطرات ایمنی وجود دارد؟

یخچال یک تجهیزات ضروری برای یخچال سوپر مارکت است، اما همه ما می دانیم که هر محصول یک عمر خدمت دارد، یخچال استثنا نیست،بیشتر از یک عمر خدمت خاص استفاده خواهد شد برخی از خطرات امنیتی را به همراه داشته باشد..


در صورت استفاده طولانی از یخچال چه خطرات ایمنی وجود دارد:

1، مدت استفاده از یخچال بیش از حد طولانی است، خط اجتناب ناپذیری به تدریج پیری، یخچال آسان به نشت، و سپس مستعد نشت، شرایط طبیعی و دیگر شرایط خطرناک،نشت یخچال باعث آلودگی جدی محیط می شود.، و پیری خط باعث شارژ و سایر پدیده ها می شود که منجر به انفجار یخچال و آتش می شود.

آخرین اخبار شرکت اگر یخچال برای مدت طولانی استفاده شود چه خطرات ایمنی وجود دارد؟  0

یخچال باز چند طبقه Green&Health

https://www.commercialdisplayfreezer.com/supplier-43302-multi-deck-open-chiller (خازن باز چند طبقه ای)

 

2، یخچال برای مدت طولانی استفاده می شود، اثر خنک کننده قطعا بدتر و بدتر خواهد شد، و مصرف برق افزایش می یابد،چون استفاده طولانی مدت از سرعت یخچال شروع به کاهش قابل توجهی کرد، و هنگامی که زمان یخچال بیش از حد طولانی است، این منجر به یخچال مورد نیاز برای مصرف برق بیشتر خواهد شد.

آخرین اخبار شرکت اگر یخچال برای مدت طولانی استفاده شود چه خطرات ایمنی وجود دارد؟  1

3، فشرده سازی یخچال نیز بدتر می شود، که عمدتا در فشرده سازی یخچال منعکس می شود. درست مانند یخچال در خانه، اگر مهر و موم چنین محصولات خوب نباشد،اثر خنک کننده بدتر خواهد شد، و بسته بندی ضعیف به راحتی منجر به خراب شدن مواد غذایی می شود.

آخرین اخبار شرکت اگر یخچال برای مدت طولانی استفاده شود چه خطرات ایمنی وجود دارد؟  2

 

4، صدا از کمپرسور بلندتر می شود، با پیری یخچال، کمپرسور یخچال به آرامی پیر می شود،که منجر به بهره وری کار کمپرسور می شود پایین، و سر و صدا بلندتر و بلندتر می شود

آخرین اخبار شرکت اگر یخچال برای مدت طولانی استفاده شود چه خطرات ایمنی وجود دارد؟  3

سلامت سبز یخچال چند طبقه ای با خنک کننده هوا

1. ظاهر طراحی شده مدرن. سیستم خنک کننده هوا

2طراحی انسانی اثر نمایش کالاها را افزایش می دهد و انتخاب کالاها را در هنگام خرید برای مشتریان آسان می کند.

3تبخیرگر بزرگ شده باعث افزایش فرکانس مبادله گرما می شود، که باعث می شود دمای پایین تر و سریعتر کاهش یابد و در عین حال، صرفه جویی در انرژی بیشتر باشد.

4. کابینت یخچال پرده باد سبک اروپایی، با استفاده از ساختار ضربه عقب

5. انرژی الکتریکی با آب شدن طبیعی هوا بسیار صرفه جویی می شود. پرده صرفه جویی در انرژی شب برای استفاده شبانه و سایر ساعات غیر کاری مجهز است.

6اجزای سیستم خنک کننده و دستگاه های کنترل استفاده از محصولات مارک معروف از سراسر جهان، به منظور اطمینان از ثبات و قابلیت اطمینان کابینت.

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-11676282-سپر مارکت-باز-چلر-ریمو-کمپرسر-هوا-برداری-بست-بسیار طبقه-باردخانه.html

 

محیط سبز و سلامتشرکت ما بیش از ده سال است که در تجهیزات خنک کننده تجاری مشغول به کار است. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که می تواند خدمات سفارشی را ارائه دهد،تا بتوانید از مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید محصولات رضایت بخش استفاده کنید.

www.commercialdisplayfreezer.com

 

 

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.