پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد نکاتی برای نمایش میوه ها در یک چیلر باز چند طبقه
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-20-86166280
اکنون تماس بگیرید

نکاتی برای نمایش میوه ها در یک چیلر باز چند طبقه

2024-03-19

آخرین اخبار شرکت در مورد نکاتی برای نمایش میوه ها در یک چیلر باز چند طبقه

نکاتی برای نمایش میوه در یککولر باز چند طبقه

 

 

هنگام قرار دادن میوه ها در کولر باز میوه، لازم است آنها را با توجه به وضعیت واقعی سایت، محیط زیست، فصل و غیره تشخیص داده و دستکاری کنید.می توان آن را به بخش خوشمزه ترین و بخش مغذی ترین تقسیم کرد.؛ مناطق سالمندان و کودکان؛ منطقه فصل جاری و منطقه خارج از فصل؛ منطقه قهرمان فروش این هفته و منطقه ارزان ترین قیمت فروش، و غیرهاصول زیر را می توان دنبال کرد:

 

آخرین اخبار شرکت نکاتی برای نمایش میوه ها در یک چیلر باز چند طبقه  0

 

(1) اصل تازه بودن

 

قبل از نمایش میوه ها در منطقه فروش، باید کنترل کیفیت انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تمام میوه های قفسه ها با استانداردهای کیفیت عالی مطابقت دارند.منعکس کننده اصل تازه بودن در مدیریت میوههنگامی که میوه های فاسد یا فاسد یافت می شوند، باید آنها را در اسرع وقت انتخاب کنند تا از تأثیر فروش جلوگیری شود.

 

(2) اصل فراوانی کالاها

 

نمایش میوه بر روی یخچال نمایش میوه باید کافی باشد. در نگاه اول، به نظر می رسد وجود دارد بسیاری از کالاها، که می تواند بهتر جذب مشتریان برای آمدن به فروشگاه برای خرید.به طور قاطع از کمبود و کمبود مخزن جلوگیری کنید و از کیفیت بالا و قیمت مناسب اطمینان حاصل کنید.

 

(3) اصول تطابق رنگ

 

ترکیب و نمایش مناسب میوه های مختلف رنگارنگ می تواند به طور کامل نشان دهنده فراوانی و تنوع میوه ها باشد.مهارت نمایش میوه نه تنها در ارائه به مشتریان طراوت خوشایند و همیشه در حال تغییر استبه عنوان مثال، ترکیب انگور بنفش، سیب سرخ، پرتقال طلایی و گلابی می تواند یک اثر رنگارنگ ایجاد کند.

 

آخرین اخبار شرکت نکاتی برای نمایش میوه ها در یک چیلر باز چند طبقه  1

 

(4) اصل کاهش خراب شدن

 

در هنگام نمایش میوه ها، لازم است که ویژگی های میوه های مختلف را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، لازم است که وسایل مناسب، روش ها و دمای نمایش را انتخاب کنید،در غیر این صورت نمایش نادرست ممکن است باعث خراب شدن شود.هلو به فشار حساس هستند و به راحتی گرم می شوند، بنابراین نباید در هنگام نمایش آنها را جمع کنند. سیب ها بر میوه هایی مانند موز و کیوی تاثیر می گذارند.و گذاشتن آن ها با هم می تواند به راحتی باعث شود که میوه های دیگر سریع تر خراب شوند..

 

منطقه نمایش میوه باید متناسب با حجم گردش باشد. اگر نسبت آن بیش از حد بزرگ باشد، میوه عمر طولانی تری خواهد داشت. اگر نسبت آن بیش از حد کوچک باشدفرکانس بازپرداخت روزانه مکرر خواهد بودهمچنین به طول عمر که این میوه می تواند تحت دمای فعلی و رطوبت حفظ توجه داشته باشید.

 

 

(5) اصل "اول وارد، اول خارج"

 

اگر همان محصول در چندین دسته در دوره های زمانی مختلف خریداری شود، اصل اولین وارد، اولین خارج، تعیین این است که کدام دسته از محصولات برای اولین بار نمایش داده و فروخته شود.مهم است که به این اصل پایبند باشیم که میوه ها مدت کوتاه گردش و زمان فاسد شدن سریع دارند.

 

(6) اصل فصلی

 

مدیریت میوه ها دارای فصلیتی قوی است و میوه های مربوطه در فصل های مختلف برای فروش در دسترس هستند. بنابراین نمایش میوه ها باید با زمان تغییر کند،و انواع تازه عرضه شده باید در مکان های آشکار نمایش داده شود تا نیازهای جدید مشتریان را بهتر برآورده کند..

 

(7) اصول تمیز و بهداشت

 

محصولات میوه ای که بعد از تمیز کردن نمایش داده می شوند، ظاهر خوبی دارند و فروش آنها آسان تر است.و ظروف مورد استفاده برای نمایش تمیز و بهداشتی هستند همچنین بر تمایل خرید مشتری تاثیر می گذاردبنابراین، همه مناطق داخل مغازه میوه باید تمیز و مرتب نگه داشته شود.

 

آخرین اخبار شرکت نکاتی برای نمایش میوه ها در یک چیلر باز چند طبقه  2

 

لطفا اینجا کلیک کنید تا اطلاعات بیشتر در مورد محصول را ببینید:

 

https://www.commercialdisplayfreezer.com/sale-43280207-customized-supermarket-bottle-air-cooler-multi-deck-open-chiller-with-plug-in-system.html این دستگاه به طور کامل از سیستم های خنک کننده های فرسوده شده استفاده می کند.

چند عرشهبازکولراز Green&Health

  1. محدوده دما 2 ~ 8 درجه، با استفاده از سیستم کنترل دما هوشمند.
  2. استفاده از ساختار پیشرفته کانال هوا، خنک سازی سریعتر و یکنواخت بودن دما.
  3. با پوشش صرفه جویی در انرژی شبانه به طور خاص برای شب و سایر ساعات غیر کاری استفاده می شود.
  4. سیستم خنک کننده و قطعات کنترل الکتریکی محصولات نام تجاری هستند تا عملکرد قابل اعتماد را تضمین کنند.
  5. استاندارد 4 قفسه با 5 فضای نمایش، و ارتفاع قفسه ها می تواند به طور آزاد تنظیم شود، استفاده بهتر از فضای ذخیره سازی.

 

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب نمایشگر فریزر تجاری تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 commercialdisplayfreezer.com . تمامی حقوق محفوظ است.